tisdag 11 september 2012

NEJ!

Jag vill inte vara förkyld men Sveas baciller hoppade över helt obemärkt till mig i helgen.....:(
Har dock jobbat både igår och idag MEN jag har fått ställa in TVÅ träningspass och det ingår verkligen inte i min plan:((((((
Har som tur var inte ont i halsen (ännu) men min näsa/bihålor(?) är igenkokta och det "smakar/luktar" förkylning i näsan.
Snart ska jag på styrelsemöte (vilket jag egentligen inte orkar, borde sova/vila i stället) men jag hoppas det går snabbt så jag får komma hem och kan krypa ner i min sköna bädd.

I övrigt är det underbart septemberväder ute, varma vindar och sol:)
Tilläggas bör också att vi var på en jättetrevlig 50-års fest i helgen då VÄRLDENS bästa Nettan fyllde år:)
Vill också tydliggöra att jag ÄLSKAR livet som bonde och vill inte klaga på det alls även om det stundtals är megamycket att göra för Fredrik och att när han äntligen kommer hem oftast går ner i källaren och slipar kedjor.....så är det med det:)
Tack å hej!

Inga kommentarer: