onsdag 26 september 2012

Regn och rusk!

Nu är hösten här med regn och dimma, känns faktiskt helt okej (helst om man kan vara inne och mysa;)
Jag vågar knappt skriva det men jag har känt mig helt ok både igår och idag och jag har ÄNTLIGEN kommit iväg på träning och det gick faktiskt ganska bra:) Kände som tur var inget i armbågen under träningen även att det var både armhävningar och plankan på gympan. Värst ont gör det (tyvärr) när jag skär av plast och näten på ensilagebalarna. Det konstigaste är dock att smärtan "växlar" under dagen, stundtals kan jag knappt använda armen och en timme senare känner jag bara lite smärta. Ska köra easyline i morgon får se hur det går.....
 

 Ha, ha, ha!
Min tre små älsklingar!

Igår och idag har det varit ladugårdsjobb för hela slanten, dels för att det regnat och dels för att vi har tagit emot två boxar kalvar. Pernilla kom med dem igår och idag vägde vi dem. Fredrik har byggt, svetsat och flyttat om vår våg och vi konstaterade alla tre att det gick ganska bra att väga på nya platsen:) Jag har även tvättat tre spaltboxar och som vanligt är det kul men skitigt :)
Hoppas ni alla mår bra och har det gott i detta rusk!
Ska bli spännande att se hur mycket träningsvärk jag har i morgon/övermorgon ;)

Inga kommentarer: