lördag 20 mars 2010

Varmt ute!

Idag har vi haft en otroligt varm och skön lördag och jag har knappt varit utanför dörren.
I och för sig så var jag ju till Viken och handlade lister (till badrumsfönstret) och handtag till badrumskåpen så snart mina vänner...snart är badrummet färdigt;-)
Fredrik har till och med satt upp takfläkten, så nu slipper vi förhoppningsvis alla miljoner "vinterflugor" som har kommit ner via hålet, där fläkten nu är.
Mia ringde och frågade om jag skulle med ut och gå men just då skulle Svea ha mat så jag var tvungen att hoppa över...tyvärr. Var ute en lite sväng på eftermiddagen och det var såååååå varmt ute (mot vad man är van vid).
Denna bild är från när Fredrik var och högg i Stora Mossen. Snacka om att var perfektionist vad det gäller att göra fina rishögar, man skulle kunna tro att det är en trädskördetröska som har gått fram.
Så här såg det ut när vi var på Björkö och grabbarna var och fiskade med morfar. Jennifer kom på skidor och kollade att allt gick rätt till.

Är det inte underbart...klockan är 18.30 och Fredrik och jag sitter och "kurar skymning".....det finns hopp!


Inga kommentarer: