måndag 2 augusti 2010

Feberfri men vägrar att äta!

Ja, nu på morgonen hade Svea "bara" 37,4 och det var skönt. Hon har även varit feberfri inatt med har vaknat några gånger och varit ledsen vilket hon aldrig gjort förrut. TYVÄRR, så äter hon inget via munnen, hon tvärvägrar och jag kan inte ens lura i henne lite puré, vilket känns skittråkigt, vi som kommit så långt tycker jag.


Upptäckte även lite "nässelutslag" på magen, nacken och lite på ryggen förrut när jag bytte blöja. Det är även lite onödigt mycket rött på ena sidan av knappen. Det positiva är att hudfliken runt knappen har nästan läkt färdigt och har minskat till hälften i storlek.
Min status idag är "sådär", känner bara VARFÖR???? kan det inte få vara lite problemfritt för oss och för lilla damen?

2 kommentarer:

Mia sa...

Ja,vad jobbigt för er alla! Tänk att "bara ha det lite vanligt"!
Lilla damen ser ändå mkt nöjd ut,tycker jag.
Du då?
Vi måste verkligen ses snart,vi var förbi igår en sväng,till hönshuset...
Kram

sara sa...

tråkigt! om de kan glädja dej nått, så åt inte Folke nått på enhel dag, knappt drack heller, när han hdae feber sist...så de kankse bara är därför..hade så bra krya på er!/sara (jag har uppdaterat bloggen nu!)