lördag 28 augusti 2010

Men visst är väl hösten en fantastisk årstid!?

Jag älskar hösten med allt vad det innebär, vackra färger, klar luft, jakt och födelsedagar! I år firar vi ju även en 1-åring, bara fyra dagar efter min födelsedag, helt fantastiskt.
Sen får man väl "se genom fingrarna" med att det även kan vara regn och rusk men det går ju faktiskt att jaga i de flesta väder. Och det finns väl inget mysigare än att få "krypa ihop" inomhus när det blåser orkan och regnar ute och tända ljus och "kura skymning". Hösten är faktiskt vacker (om man bara tar sig tid att se den!!!)

Idag är det redan lördag och första skolveckan bara flög förbi. Svante och Fredrik har kommit hem och mamma farit hem till Björkö. Det gick jättebra med Svea och det var roligt att mamma kom. Överaskade mamma med att Mia kom hit till Stjärneberg och gav mor en skön massage, det är hon värd VÄRLDENS bästa mamma!!!
Idag hade jag tänkt att sticka till skogen och röjja lite pass men "det sket sig" för Svante och Fredrik drog iväg med traktorn och kapade ved....aldrig får jag göra vad jag vill och NÄR jag vill.
Men plocka, städa och tvätta det verkar jag få göra precis hur mycket som helst....fast att jag inte vill:(
Önskas: lite tid för mig själv!

Inga kommentarer: