måndag 9 augusti 2010

Ny Måndag!

Gårdagen gick i seghetens tecken.....baccardi är verkligen inte bra och helst inte efter klockan 24,00....

Men idag är allt i sin ordning igen, tack och lov. Vi har haft besök utav lill-faster och hennes barn. Svante och Elis följde med dem sen när de åkte till farmor och farfar i Härad.

Jag har fått i Svea lite morotspuré, visserligen lite utblandat med smör och päronpuré men kände ändå lite hopp inför framtiden, till och med jag börjar tröttna på att inte ha mer variation i hennes matintag.....men det kanske är först nu vi är mogna båda två att ta ytterligera ett steg framåt i matträningen!

Mia och jag kom ut på en kvällspromenad och det var skönt (förutom att jag får så ont i framsidan av smalbenen, de första kilometerna, men det gick som vanligt över, PHU!!!)
Det var hur eller hur roligt att träffa Mia, vi har inte setts på hela sommaren känns det som.

Och nu ska jag gå och lägga mig, Elis har kommit hem men Svante stannade över hos kusinerna i Härad.
Ha det bra!

1 kommentar:

Mia sa...

Vilka fina härliga sommarbilder! Vad mysigt ni verkar ha i Er familj,med syrror och familjer.
Ja,det var riktigt skönt med en tur igen,vi MÅSTE ta tag i det nu.RRRRiiing och dra med mej!
Ses imorgon kväll....:-D Kram