söndag 22 augusti 2010

Trevlig tillställning i Tryserum!

Som sagt hade vi Kick-off på skolan i fredags och det blev jättelyckat, kan jag lova. Vi i styrelsen fixade på skolgården och grillade gris. Jag tycker vi hann med det jag tänkt mig och det blev jättefint och grisen supergod. "Vår" personal verkade också haft en bra dag med olika aktiviteter, som vad de själva sa, hade inspirerat dem inför framtida jobb.
På kvällen sammanstrålade vi på skolan där vi åt, lekte lekar, dansade och framför allt PRATADE!
Är så glad över dessa vänner jag har på skolan, de är guld värda allihopa!

Så här kan det se ut om man leker lite:-)

Ingela och Rosita, tar mat, som styrelsen ordnat.
Läs gärna mer om vår skola på "vår" hemsida, som du hittar HÄR!


Nu är det läggdags för oss alla för i morgon är det nya tag som gäller.
Barnen börjar skolan och jag MÅSTE försöka få bort mina överflödiga kilo.......NU JÄVLAR (hur många gånger har jag sagt det;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Karro, vad kul att ni hade en bra dag i fredags! Hoppas även att helgen har varit fin. Av nyfikenhet gick jag in och kollade på Tryserums skola på nätet och jag har ett förslag på förbättring som kanske kan locka fler barn (läs föräldrar) till skolan. Det vore väldigt intressant om man under personal kunde få upp ett CV på varje lärare som berättade om vilken utbildning och erfarenhet personen i fråga har. Nu när jag har kollat upp många förskolor för Alvars räkning tittar jag mycket på just det. Vilken utbildning och erfarenhet har de personer som ska ha hand om mitt barn på dagarna. Har personen i fråga någon fördjupning inom något tex, det kan vara väldigt intressant osv.
Kram
Sofie yster

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Bra idé Sofie! Ska ta upp det på nästa styrelsemöte och se om jag får någon respons.
Kram på dig!