onsdag 11 augusti 2010

Snart dax för *tjejmingel* hos Mia!

Snart drar jag ner till Mia på lite tjejfest. Vi kom ju på det att de flesta "girlsen" häromkring faktiskt är lediga, på ett eller annat sätt och varför inte ta och träffas då???
Så nu blir det lite "knytis" nere hos Mia i Fogelvik. Jag har en lökpaj i ugnen som jag ska ha med.

Svea och Elis, gillar varandra!


Nu kommer älsklingen hem! Förrut ringde jag till honom innan 12 och han svarade inte. Jag blir ALLTID skitnervös när han inte svarar. Visst han kan ju vara ute och meka eller äta lunch med de andra (de som kör skotare) men när han inte svarade på över 3½ timme gick jag igång ordentligt med nervositeten.... Fy, mådde nästan illa av rädsla, det är ju så brant där han är och maskinen så stor.
Till slut fick jag tag i hans morbror som kör skotaren, och då sa han att han hade kört sönder och Fredrik hjälpt honom att svetsa och meka och antagligen glömt telefonen i skördaren......lättnaden var total! Under dessa tre och ½ timme hann jag tänka många hemska tankar och jag tänkte på M som lever i detta helvete hela tiden, att hennes älskling inte kommer hem...FY FAAN!
Nu måste jag duscha om jag ska hinna!
Hej så länge!!!!

2 kommentarer:

Sofie sa...

Mysigt med tjejkväll :) Ha så kul! Passa på att skvallra och tjattra inktigt ordentligt! ;) Så söta barnen är i fåtöljen, gosigt värre. Kramar

Niklas sa...

Tänker ofta på M & hennes situation fastän jag inte känner henne!!! Nattsvart!!! :´o((

Men jag hoppas & tror att du har "skit"kul just nu med alla tjejerna!!!??

Kramar Pia