söndag 8 augusti 2010

*GLAM* i Stjärneberg

Var på en jätterolig och trevlig 40-års fest hos våra sommargrannar, igår. Christel och Jennifer var barnvakt åt Svea och Elis. Svante var med oss och träffade nya kompisar som han spelade biljard och pingis med. Jag cyklade hem vid 21,00 och kopplade på Svea i knappen och så somnade hon. Var sen tillbaka vid 23 och "kopplade loss" henne. Innan sa jag till Christel att det nog inte blir så sent, var inte så upplagd för fest.....men, men det är då det blir som roligast, när man inte har några som helst förväntningar. Och så var ju Nettan och Göran där och då är det svårt att ha tråkigt, hur mycket man än försöker....

Vi kom hem 01,30 i alla fall.........

Har man ingen ölöppnare får man ta vad man hittar.....ett spätt, går det med!

Javisst, var det liiiite regnigt men vad gör det, det finns ju paraply och partytält!



Göran med kvällens värdinna, Johanna!



Jag och min älskling!!!



Göran (han ser lite lycklig ut, va?????) och jag!


Kvällens "födelsedagstårta" var kanongoda kakor i alla möjliga färger....MUMS!



Snygg-Svante käkar kaka.


Son och far, Svante som skulle gå hem vid 20,00 var kvar tills vi gick hem, han hade så kul med de nya kompisarna.



Världens bästa Nettan och Göran!

Alla är så sjukt musikaliska....det är så roligt att sjunga och dansa till liveband som spelar vad man säger till om!

Nu ska jag se om Svea vill sova lite, är väldigt trött och SEG idag......men hade som sagt jättekul och jag kunde faktiskt koppla av ordentligt. Tack Christel och Jennifer för hjälpen igår/natt det var så snällt av ER!!!!! KRAM!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att höra att ni hade kul, och att du kunde koppla från Svea för ett tag. Det behövde ni nog alllihop, och så var ni ju inte så långt borta! /Maggan/

Sofie sa...

Härligt med fest på nära håll så du/ni kunde slappna av ordentligt :) Vet hur det är med den där "seg-heten" dagen efter, trots väldigt lågt alkoholintag har denna dag varit den tröttaste på länge och huvudvärken finns här den med :(

Hoppas ni snart kommer iväg tillsammans igen, på något kul :)

Kram /Sofie