torsdag 29 september 2011

FEMTIO TUSEN (50 000) BESÖKARE!!!!

Ja, tänk va! Ni har varit inne här på bloggen 50 000 gånger, helt otroligt! Men tänk "poppisbloggarna" i Sverige som har så många besökare per dag, också helt otroligt, för vad skriver de som är så mycket roligare än min superblogg:)))) Nu är det snart tre år sen jag startade upp och jag tycker att innehållet har skiftat ganska mycket. Jag är så tacksam över era kommentarer, även om det oftast är samma personer som skriver och under Sveas "sjukperiod" var det ofta kommentarerna som höll mig över "vattenytan". Jag är även jätteglad att jag har nästan allt nedskrivet här, så jag förhoppningsvis kan läsa det för Svea så småningom (och för grabbarna med för den delen). Äntligen har Svea en egen häst (så nu behöver hon ingen riktig, Christel).

Fin och snäll häst som man inte behöver rykta eller mocka skit efter.....i och för sig liiite svår att rida på men, men det gör inte så mycket tycker jag, (just det....jag är inte överdrivet intresserad av hästar som ni kanske förstår;)

Och man kan ha den under armen också utan att den sparkas;)

"SnyggSvante"! "SötElis"
Idag har varit en jäktig dag (på ett positivt sätt) och jag hann inte åka till Västervik på VV. Vikten ligger kvar på samma som förra veckan och jag tvivlar på att jag kommer ner till 65 kilo
tills min födelsedag:( något kilo till kanske jag kan pressa neråt men det är svårt nu....inte med maten utan med att hinna åka till V-vik:( Och åker jag inte in blir det inte samma "go" och då blir det "bara" att jag jämnviktar, vilket i och för sig är okej (enligt mig.)

Att jag inte hann idag berodde på att slaktbilen kom i morse kl. 08,00 och efter det gjorde vi ladugården och att då hinna till stan till 09,30 är svårt. Jag skulle ju kunna åkt ikväll men Fredrik är och slår fortfarande (18,42) och dra med tre trötta barn känns inte jätteroligt. Nåväl, jag får satsa på nästa torsdag i stället!


Vad har jag då gjort mer idag, kanske ni undrar!?

Jo, pratat med myndigheter, LRF-konsult, hjälpt Fredrik med diesel, service och mat. Fick ringa till förskolan och säga att jag var en kvart försenad.

Men vilket väder vi har haft!!!! Det var 20 plusgrader när jag åkte från Kvädö vid 16,00...underbart! Den som inte tycker om hösten, ljuger;) eller??????

Nu har "värmeljussäsongen" kommit igång ordentligt hemma hos oss, för så fort skymningen faller, så tänds det minst sju värmeljus i mina ljusstakar....så mysigt och det finns väl inget som värmer och känns så levande som tända ljus när det är mörkt ute! Det gör ju också att man håller modet uppe när det blir mörkt så fort på kvällarna.

Nu ska jag hämta Svante hos Edgar så det är bäst jag slutar.

Vill ni får ni gärna lämna kommentarer på vad ni tycker är bäst/sämst med min blogg samt hur länge du har läst den och om det är något annat du undrar.

G*R*A*T*T*I*S på 50 000-besökar dagen min kära blogg!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hur mår du?
Tusentals kramar!
Rebecka

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Jag mår bra Becka (väldigt bra till och med (törs man skriva det:)
Mycket att göra men roliga saker att styra med så då är det inga problem:)
Kram!

Anonym sa...

50 000.....de´ e´ inte illa de´!!! :o))
Bäst med dig & din blogg e´ att du skriver från hjärtat!! Inget tillgjort, inget konstlat utan bara rakt på hur du tänker & känner!
Sämst då.....nää....hittar inget som kan va´ "sämst"!
Jag tycker iallafall att de´ e´ kul att läsa om dig & dina nära & kära!!
Fortsätt om DU vill & orkar!!!
Kramar till dig & familjen!
Pia

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tack Pia!
Jag har ju många gånger tackat dig för att du skriver kommentarer men återigen....man blir sååååå glad av dina ord.
KRAMAR!

Filosofie sa...

Bäst är att du uppdaterar ofta, lägger in bilder och att du skriver ärligt. Sämst är när du tjatar på oss att vi ska lämna kommentarer ;-) kram älskade syster och grattis till alla besökare!

bustrollensmamma.blogg.se sa...

Grattis till dig å din Blogg! Jag tycker allt är bra med den här bloggen, du är så naturlig på nåt vis, en sån härlig människa! Fortsätt så! Trevlig helg till dig å familjen! Kramar Marie