tisdag 6 september 2011

Jodå...

...visst fick jag upp en saltsten utan hjälp och den kom ganska högt upp, nu ska det bli spännande och se om det kommer någon älg och smakar på den. Jag kan väl inte skryta med att jag kommer bli någon "motorsågssnidare" och lite snett kanske det blev, för stammen var något böjd innan så jag skyller på det, men upp kom den;) Tummen upp!

Det är svårt att se på den här bilden men till höger är det oröjt och till vänster nyröjt. Vet inte hur många timmar jag körde idag men det känns i kroppen som om det var länge:)I kväll har vi varit på speedway i Västervik, det var LRF Konsult som bjöd oss. Vi blev bjudna på mat och satt på VIP-läktaren. För Svea var det första gången men hon tyckte det var jättekul. Vi åkte dock hem efter halva tiden och då ledde Västervik. Maten som bjöds kom från Saltmagasinet (tror jag) den var ganska god men det tyckte inte barnen, förutom den minsta som åt som en häst:)))) Innan speedwayen var vi på Ica Maxi för första gången, jäklar vad STORT det var. Svea fick åka "bilvagn" och det tyckte hon var skitkul och satt och tutade hela tiden:) Nu ska jag snart gå och lägga mig, har dock läst ut min bok så nu skulle jag behöva en ny, det blir så tomt när man inte har något att läsa. Jag är ju "periodare" vad det gäller att läsa böcker och just nu är jag tydligen inne i en bokperiod.

Ha det bra!

2 kommentarer:

Marie sa...

Visst är de kul på Ica Maxi! =) Får väll bli nya haket för oss "mammor", ja menar tänk va kul de blir å veckohandla nu, å kanske dyrt?.... ;)) Kul med speedway! Vi tänkte börja gå till nästa säsong då vi bor lite närmre...
Tack snälla du för den fina kommentaren på min blogg, den värmde! Å nu har ja Zumbat å fy va kul det var och svettigt, härligt! Kram M

Anonym sa...

Jisses va´ du e´ duktig!!!!! :o))
Kramar Pia