fredag 23 september 2011

Fredagsmys på Stjärneberg

Fast fredagsmyset är liiite ensamt;), för just nu är inte så många i familjen hemma. Elis och Svante är hos Edgar och fiskar och min älskade make slår gräs i Härad, alltså är det "bara" Svea och jag hemma, men inte fy skam det! Jag håller på med middagen och kanske är Fredrik hemma till 21-tiden:)) Svea tittar på "Pippi på rymmen" medans jag styr i köket. Nu blev det lite avbrott....Svea kom och sa -nappen är borta! Så, nu är den hittad och allt är bra! Nu ska vi snart mysa tillsammans i soffan. Fina, fina Rebecka efter en lååång "tjejsnackarkväll".

Så här såg det ut i sängen förra lördagen när jag skulle krypa ner....klockan 02,30.

En "egobild" till. Va fasen har hänt med brösten? De borde bli mindre tycker jag?! Eller har jag köpt ny BH?

Mer sådana här fakturor....TACK! Tio spänn! Vad kostar det att skicka ut den till oss? Så här ser det ut på spisen just nu....inte illa va? Älskar trumpetsvamp och ÄNTLIGEN har jag lärt mig var de växer! Fredrik är helt förundrad över hur jag kan hitta dem, han tycker de är så kamoflerade:) Näe, nu är det bästa att jag fortsätter med fredagsmiddagen.

Gott folk, ha det så bra ni bara kan, var rädda om varandra och glöm inte att kramas!

1 kommentar:

Christel sa...

Det var ju det jag sa, en ny bh skulle göra susen ;)

Kram C