torsdag 8 september 2011

Hur tror ni att det gick????

Nå, hur tror ni att det gick på VV idag? Jag var ju lite skeptisk i början av veckan som ni kanske kommer ihåg? Men.....................................................................................................................................det gick ju faktiskt bättre än vad jag trott. Minus 0,8 kg och det känns ju så klart helt underbart. Med minsta marginal, 0,1 kg, gick jag bet på min fjärde guldstjärna men den "tar" jag nästa gång eller vad tror ni. Total viktminskning är nu 11,9 kg och jag längtar och väntar med spänning på när min vikt börjar på en 6:a istället för en 7:a. Med kläder på (idag) så vägde jag 71,2 kg:)))))

Jag hann "bara" tvätta 1 ½ spaltbox efter middagen idag. Skiten sitter så hårt fast att det bör vara blötlagt någon dag innan för att det ska gå riktigt bra och snabbt och tvätta. Fortsätter i morgon....tro det eller ej men det är jättekul att tvätta och göra fint i ladugården:)))
Ha en bra kväll!

7 kommentarer:

Anonym sa...

BRA JOBBAT!/Missan

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tack Missan! Det känns bra kan jag lova!

Anonym sa...

Jättekul!! Kalasbra jobbat Karolin! Jag e´ imponerad!!!
Kramar Pia

thomasmalin sa...

Gud så duktig du är :) Jag är imponerad :) Kram!!

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tack Pia och Malin! Jag är jätteglad men jag kämpar som tusan:)Kramar till ER!

Filosofie sa...

Du är duktig på så mycket saker! Duktig på att blogga, duktig på att röja och gå ner i vikt! Ska bli kul att ses i helgen! Kram Sofie

Anonym sa...

Gud vad avundsjuk jag blir! Måste försöka ta efter lite av din karaktär, o försöka minska på vikten. Grattis! /Maggan/