fredag 23 mars 2012

Fredagsmys på Stjärneberg:)

Här myser Svea och Elis med ostbågar och datorn.Elispojken<3Mycket papper, mycket papper sa Svea efter att hon dragit ut JUST mycket papper:)Gittan och älgbrorsorna, världens bästa bok (enligt mig, men första gången jag läste den avskydde jag den, konstigt va?)
Svante är hos kompisar, svärfar fyller år (grattis!!!!), Svea och Elis har varit så goa ikväll, vi har ätit dovhjortinnanlår med klyftpotatis och årets första "egen"gjorda tzatziski....MUMS!!!!!!! Jag har mått "sådär" idag men efter god mat och något gott i glaset känns det lite bättre. Snart sängen men först Skavlan :)

2 kommentarer:

Marie sa...

Så mysigt det låter! Hoppas du snart blir helt frisk! Kram å trevlig helg! =)

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tack Marie! Hoppas ni också får en härlig helg och att solen snart tittar fram :)