torsdag 22 mars 2012

Underbara vårvindar!

ÄNTLIGEN!!!!! Så har det varit VARMT ute även om det blåst lite :)))))) Så jäkla skönt!
Konstigt, men ju äldre jag blir ju mer uppskattar jag värme och sol, vad beror det på? Som tur var är jag en fyra årstidersdiggare (vad är det för ord???:) och ser tjusningen i både vått och torrt, varmt och kallt och det är jag glad för. Förstår verkligen de som blir deprimerade av vinter och mörker men man måste ju försöka göra det bästa av situationen, tända ljus, göra upp en brasa (om man nu hade en braskamin), dricka glögg (gjorde bara det en gång i vinter), kura skymning mm. Men som sagt VÅREN är så välkommen! Så nu målar jag bloggen vår grön:)

2 kommentarer:

Björköborna sa...

Fint med lite vårfärg på bloggen :)

Kram C (som också skulle behöva lite nässpray just nu).

Lina eller Karro-det är jag! sa...

MER nässpray åt folket! Men snart måste jag trappa ner tror jag;)
Kram å krya på dig!