onsdag 28 mars 2012

Vad hände?

Jag som nästan lovade ER ett EFIT i lördags...det sket sig totalt. Lite bilder tog jag allt men bara halva dagen och inte har jag orkat lägga in dem i datorn heller.....
Veckan har gått otroligt fort, och jag har haft ladugården, röjt (två dagar), hållt farmor sällskap samt gett henne massage, varit på familjekväll på skolan, hjälpt syrran att måla, varit hos MiaMe and I-party, byggt ett kaninrum till Elis (som innehåller många kaniner och inatt fick vi tillökning:) Mitt hjärta slår dubbelslag och det är inte angenämt vet liksom inte vad jag ska göra. Hoppas bara inte det är något farligt.
Fredrik hade inte kommit hem vid 21,00 (nu ikväll) då blir jag som vanligt skitnervös när han inte svarar i telefon och då blir jag inte heller att "leka med" för jag blir också så jävla skitförbannad över att vi inte kan bo på gården. Var i ligger det någon som helst rättvisa och smidighet att vi bor sex kilometer i från Liljestad. När jag frågade svärfar i somras vart vi skulle bo så svarade han -Ja men ni ska ju bo i Björnsmåla. Javisst, när då?????? Två stora problem bara, där bor (som även äger huset) Fredriks syster med familj och ingen vet OM eller NÄR de får möjlighet att bygga någon annanstans. Känns liksom som "hundra" år innan det kan bli någon lösning. Men en sak är säkert jag tycker det här börjar kännas så tråkigt.................. i alla fall när man måste lämna barnen själva hemma (och ännu värre, dra upp dem ur sängarna) och orolig som fan åka iväg och leta efter honom i Liljestad. Som tur var hittade jag honom:) MEN det var verkligen inte första gången jag fick hoppa i bilen och dra iväg.........
Go natt!

2 kommentarer:

Filosofie sa...

Skit i Björnsmåla. Ni kan ju inte vänta flera år på att få köpa och flytta in där. Era barn hinner ju bli stora och flytta hemifrån innan det blir klart om ni kan få köpa loss huset. Bygg ett eget hus istället! Mycket roligare och förmodligen mer prisvärt. Påbörja det nu Karolin för även tillstånd till eget hus till er tar tid. Räkna med minst två år från det att du lämnar in ansökan om bygglov till dess att Fredrik kan bära in dig över tröskeln. Kram Sofie

Christel sa...

Instämmer Sofie!

Kram C