tisdag 13 mars 2012

Fröken göken...

...är inte alls pigg idag och inte tala om hur natten var.....hon hostade och grät nästan hela natten. Jag var rätt så trött när det var dags att gå upp och jag kan bara inte förstå hur Fredrik kan sova så gott och lugnt brevid ett barn som är otrösligt. Hur eller hur så var vi ute på promenad även idag. Det blåste mycket men var varma vindar som tur var. Svea somnade ganska omgående efter vi hälsat på "kossan Mu" och sov sig igenom hela Häradsrundan. Jag blev jättesvettig men känner mig nöjd med motionen. Igår hann jag även gå en liten 40-minuters promenad på kvällen och det känns ENORMT bra att röra på sig:)))))) Idag har (Svea och) jag ätit spagetti och fettsnål köttfärssås med mängder av goda grönsaker till. Skulle nog kanske försöka pilla i mig något mellanmål nu.

4 kommentarer:

Anonym sa...

.....usch....lilla gumsan! Inte kul alls! :o((
Hoppas bara att det är snabbt övergående & att hon snart e´ sitt glada, go´a jag igen.
Ha de´ gott i vårstrålarna.
Kramar Pia

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tack Pia! Hon mår som hon mår men vet du vad det "bästa" är....Jag tror jag är botad mot "Svea är sjuk, jag klappar ihop-sjukan". Du vet ju hur jag mådde förr när hon var dålig. Idag känner jag ingen panik vilket är en otrolig lättnad. Hon har inte ätit något särskillt på två dagar men jag ser till att hon dricker och jag reagerar nästan inte på det, bra va???;) Kram!

Anonym sa...

Suveränr Karolin!!!!!! :o))
Kram tebax

Anonym sa...

....suveränt, skulle de´ givetvis stå!