lördag 31 mars 2012

Sånt väder vi har...

Alltså, allvarligt man blir faktiskt lite förbannad över att det ligger snö när man vaknar på morgonen. Inte tala om vad mina fina blommor tycker.......nu får vi se om de klarar sig.Sune tycker också att det är lite kalltom tassarna.Finns det någon mening med den här snön?Förra lördagen var vi hos farmor och farfar i Härad. Där var baren öppen och farmor mådde ganska bra hela kvällen, vilket är helt otroligt och jätteskönt och roligt. Kusin Oliwer kom också förbi vilket var superroligt det med:))) Vi hade en mycket trevlig kväll:)Svea sov medans vi andra pratade, skrattde och tjoade.Elis var bartender:) Men här har han rast (som han själv sa).Svea med sin lilla kanin i fickan.
Ha en bra dag gott folk!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, fi f**n så less jag blev när jag titta ut i morse!!
Skulle ju fortsätta att sätta upp stolparna till viltstängslet (runt min odling så inte dovisarna tuggar i sig allt i år igen!!!) men kände inte alls för det när snön dessutom kommer på "fel" ledd!!! :o((
Blääääk......
Roade mig med lite städning istället!! ;o))
Nu ska jag gå till mor & far.....han behövde bli av med lite hår sa han....konstigt, han har ju knappt inget kvar!! Fniss, fniss.....

Ha en skön lördag!
Kramar Pia