onsdag 27 februari 2013

En dags jakt!

Hade rådjuren varit lovliga i dag hade jag kunnat skjuta tre stycken men som ni kanske vet så är de ju inte det. Nåväl, en fantastisk solig varm dag fick vi men hjortarna lyste med sin frånvaro på mina pass i alla fall. Vackert var det också! Tack Emil och Tommy!
 

 Glad skytt!

Å, lite sol i väntan på skjuts :)

Kom hem sent men hann till HB ändå och körde en timme "Jenniegympa", gott! Vet inte om jag har en skev bild av mig själv men jäklar vad jag tyckte jag såg pluffsig ut i speglarna idag, under gympan....inte kul! Ja, ja, i morgon är en ny dag! Bara att köra vidare!

5 kommentarer:

Filosofie sa...

Du är så duktig älskade syrran. Både på att träna och blogga och allt annat också! Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Puss till dig Soffan!
Kram K.

Anonym sa...

Tycker du att du ser tjock ut i spegeln,fast du inte är det, så är det inte bra
Kram Mor

Sara sa...

Jag hatar de där speglarna på gymmet!!

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Nästa gång ska jag stå BAKOM stolpen ;)