onsdag 6 februari 2013

Ganska slut...

Kvällen blev inte så lugn igår....Svea somnade i och för sig tidigt men vaknade efter en halvtimme och hade värsta hostan :(
Då vaknade hon ordentligt och var vaken till 21.....efter det skulle jag försöka sova men med en hostade unge i sängen brevid så är det ganska svårt. Nattens sömn blev rent ut sagt skitdålig!

I morse var jag i ladugården sedan åkte jag och tränade spinning/easyline (underbart!) och efter det var det bara att hämta Svea och Elis för att båda skulle till tandläkaren. Så idag slutade de tidigt :)

Snart ska jag på föräldrarmöte men känner mig skitslut faktiskt. I morgon har jag bokat av träningen jag hade tänkt gå på, JAG MÅSTE HA EN VILODAG så min kropp får en chans att vila dock ska jag så klart jobba som vanligt.

Inga kommentarer: