torsdag 21 februari 2013

Jo, men visst....

...kom vi iväg på korvgrillning. Som tur var hängde Nettan och Göran med :) Bildbevis nedanför:)
 Svea hos morfar.
 Vi äter inte bara kött från vår egna gård, ha, ha, ha utan provar lite från "granngården" också :)
 Svea och jag har fullt upp med att "fodra" fyra ungtuppar. Det går åt rejält med mat :)
 He-he-he! Väldigt nytränad, svettig, illaluktande men framförallt GLAD!
 Fullt vedlass, på väg till "skoghuggarna".

 Göran trodde inte på "PyromanKarolin" så han högg till lite tyre åt mig (han borde ju känna min bakgrund ;) O.B.S! Jag är inte pyroman på riktigt!
 Till "skogs".

 Jag tycker om snö sa Svea till Nettan :)
 Elis fick låna Görans fyrhjuling, i väntan på de som skulle grilla korv....
 Vad gör Nettan och Svea här?


 Elis och världens bästa Nettan :)

Å så kom de då...äntligen! Tommy, Fredrik och Emil.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir avis Kram Mor

Anna-Lena McGrath sa...

Jättefina bilder som alltid...Du är så duktig med att lägga upp dem. Det verkar så mysigt...snön, skogen och allt...

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Mamma, kom hit så går vi till skogen igen!

A-L, bara solen visar sig känns ju allt lättare med snön. Å, visst är det kul att göra något ihop med barnen ute, jag är annars så dålig på det!