tisdag 12 februari 2013

Semlor, semlor och åter semlor....

JA, det är skitgott med semlor, helst med mjölk men nu är det så här att jag ska inte äta semlor, inte just nu i alla fall. Totalt livsfarligt är det att gå in på facebook för där visar ALLA sina fina, goda och mumsiga semlor och JA,  jag håller på att bryta ihop......
 
Visst det skulle inte vara någon katastrof om jag tog en men nu har jag bestämt mig att försöka vara "duktig" tills jag känner mig nöjd med vikten...
 
 Åh, vad jag älskar detta program! Visserligen blir man grymt sugen på mat när man ser detta men det är gemenskapen som de verkar ha, som gör att det är så bra. Jag som hatar när människor röker, kan till och med titta genom fingrarna på det.

Vad mager du ser ut, du ser ju inte frisk ut, du kan inte må bra......sa min kära far till mig igår när vi träffades....men det kan jag leva med då jag fortfarande inte väger mindre än jag gjorde i somras, samt att mina systrar väger mer än 10 kg mindre än mig. Pappa jag ska bara meddela att jag faktiskt mår väldigt bra!!!!

Och så åter till träningen....igår blev det en timmes easyline och idag 30 min på "gåbandet" och 30 min easyline. Känner mig faktiskt lite trött i benen......(som det ska vara).

2 kommentarer:

Filosofie sa...

Jag tycker du är görsnygg! Och pappa sa till mig också för ett tag sedan att han tyckte jag såg mager ut. Tyvärr håller jag med honom när det gäller mig själv. Men du är fin Kulolin! Puss och kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tack Sofie....görsnygg vet jag inte ;)
Du är görsnygg! Kram från KULolin