måndag 25 februari 2013

Måndag.

Dagen startade med styrelsemöte på skolan, som tog nästan två timmar. Åkte direkt hem och bytte om för att åka till Liljestad för att börja tvätta tjurar, ett jäkla bök och stök, Höll på med det i 2-3 timmar och sedan åkte jag hem och gjorde käk, kyckling, fullkornspasta med grönsaker, blev proppmätt och gav hälften till Isa. Åkte åter till Liljestad och fortsatte med det "roliga".
 
 
 Mina fyrfota vänner!
Hämtade Svea på dagis, Fredrik hade redan hämtat grabbarna då Svante tillbringar den mesta tiden i en skotare nu för tiden :)
Vid 17-tiden åkte jag till Viken och handlade (hatar´t!!!) och efter det for jag till Hälsobruket och körde en timmes "inshape" med Sanna. Det var första gången jag provade det och jag tyckte om det, man jobbar med en skivstång där man själv bestämmer vad man ska ha för vikter på. Som sagt det var skönt att få jobba MEN skit,skit, skit det var ingen höjdare för min armbåge, tyvärr!!!!! Får se om jag "törs" prova fler gånger.
Nu ska jag titta på Top Model, tjing tjong!

Inga kommentarer: