söndag 24 februari 2013

God kväll!

Då är det snart dags att krypa ner i sängen :)
Har precis duschat och ätit kvällsmat.
Känner "den där" välbefinnande känslan i kroppen som man gör när man varit och tränat. Core/spinning var det idag (ni börjar väl kunna mina pass nu)?
Man tränar mage/rygg och jag är så glad, för efter förra veckans core så har jag inte ont i ryggen längre, TACK Sanna!!!!!!
Den här veckan blev det fem pass och det är jag nöjd med!

 Nyss hemkommen, körde några extra övningar med hantlarna här hemma också :)
 Suddiga bilder (skitkamera) men visst är hon söt lilla busSvea?
Här hittade hon en leksaksskotare som hon körde en penna på (kolla tungan, brum, brum).

Som sagt skön helg och lagom "trött" i kroppen. Imorgon måndag och nya tag som gäller, den här veckan måste jag vara riktigt noga med maten annars kommer det inte bli minus på vågen vid nästa vägning och det vore ju trist. Kan ju berätta det att jag längtar tills det blir barmark och ljusarepå kvällarna för nu har jag "spring i benen" och då gäller det att passa på :)
GOD NATT!

Inga kommentarer: