fredag 1 februari 2013

Hej februari!

Gott med februari och ljusare kvällar.
 Idag åkte jag hemifrån vid 07.30, var på skolan till 09.30 och åkte sedan raka vägen till Viken och HB för att köra Sannas ShapeUp/spinningpass. Det var asroligt men tiden bara flög iväg.....hade kunnat fortsätta en stund till :)
 
 När jag skulle åka hem för att äta så såg jag en Drop in-skylt utanför en frisör, så jag stannade och gick in och frågade om de hade någon tid till Svea. Jag fick en tid redan vid 12.00, så det var bara att slänga sig i bilen och åka till Tryserum för att hämta henne. Jag har aldrig sett någon sitta så stilla som Svea gjorde när hon blev klippt...det var ett stort ögonblick i min dotters liv (och i hennes mammas också för den delen). Lyckan var total när hon fick rosa hår också :)


Efter det åkte vi och handlade och stack sedan till Fredrik för att skjutsa honom från bilen till maskinen som han hade flyttat. Nu var klockan över 14.00 så det var bara att sticka till skolan för att hämta Svante och Elis. Så nu klockan 15 kom vi hem och gissa om jag var hungrig.....det är inte bra att "hoppa över" matintaget sådär när man har tränat så svetten lackade......
Nu ska jag snart duscha och "snygga" till mig, vi ska nämligen över till våra grannar Connie och Sanna ikväll, ska bli kul!
Ha det fin-fint mina vänner....och eventuella ovänner ;)

Inga kommentarer: