måndag 11 februari 2013

Måndag.

Åh, det är just nu 10,1 grader kallt ute.....brrrrr! Jag fryser redan......hoppas traktorn startar ;)
Igår var jag hemma nästan hela dagen. Svante och Elis hade två kompisar här och jag plockade, lagade mat och lekte med Svea. Vid 16,15 var det spinning/core. Det var grymt skönt att komma iväg och Sanna är skitbra som ledare.

Är nöjd den här veckan, fem pass på HB och en promenad. Nu vill jag att det ska bli vår så att man kan gå "normalt" ute, utan att vara rädd för att halka. Ikväll är det "viktklass" och efter det easyline en timme.
Nu ska jag köra barn till skolan och sedan frysa arselet av mig när jag hämtar bal......hoppas Fredrik kommer och hjälper mig ;)

4 kommentarer:

Sara sa...

Blir faktiskt inspirerad av dig med din träning! TACK! För mig förra veckan blev det 2 pass (räcker för att jag ska kunna känna mig nöjd) nu lurar en förkylning i kroppen så denna vecka får väl gå ändå. Har börjat skriva upp min vikt på måndagar och på två veckor har det minskat med 1,5 kilo. Och då kan jag säga att jag svullade godis hela helgen.
Fortsätt att insperera mig så det rasar fler kilo av mig!
KRAM

Anonym sa...

Ta med dig en värmande lapp ock sitta på i traktorn, det är inte bra för underredet att sätta sig kallt. Lyd mamma nu

Anonym sa...

Ta med dig en värmande lapp ock sitta på i traktorn, det är inte bra för underredet att sätta sig kallt. Lyd mamma nu

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Vad duktig du är Sara och vad roligt att jag kan insperera dig! Jag tycker att två pass i veckan egentligen är "lagom" men nu när jag är under "viktminskningfas" försöker jag träna så mycket jag hinner för att sedan ligga på 2-3 gånger i veckan när jag nått mitt mål :) Sedan finns det ett annat "problem", som du vet har jag ju "snöat in" på halvtimmes spinningpasssen nu och tycker att det är skitkul med de delade passen med spinning+shapup/core/easyline. Och på onsdag är det ju gympa med :) Vi kämpar på! Kram!

Mamma!Jag har sittunderlägg i traktotn-SJÄLVKLART! Och det var inte så fasligt kallt,så det gick kanon även om det var väldigt halt med traktorn :) Kram!