måndag 8 april 2013

Det är faktiskt sant!

När Fredrik kom hem vid 19-tiden så snörade jag på mig joggingskorna och stack ut på en 4,2 km:s  joggingrunda, inte särskilt långt, inte speciellt snabbt....men det skiter jag i, huvudsaken just nu är ATT jag gör det! Och att det var ganska skönt, inga direkta krämpor ("bara" lite i höger smalben men det tror jag berodde på att jag inte snörat skon tillräckligt hårt;)
 
Såg även två älgar och det är ju alltid trevligt med lite vilt på färden:)
 
Nu ska jag hoppa i i duschen (har eftersvettats färdigt) sedan blir det kvällsmat och lite "Biggest loser" på tv.
Ha det bra!

2 kommentarer:

Anna-Lena McGrath sa...

4,2 km...det är ju jättelångt...Du är så himla duktig.

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tack, det är klart att jag är nöjd, helst med tanke på hur "tråkigt" jag tycker det är ;) Men som sagt, igår kändes det ok kul faktiskt. Det blir nog en tur till i veckan :)