onsdag 17 april 2013

Onsdag 17/4

Idag ska vi skicka djur i Liljestad. Gissa vilken tid slaktbilen kommer? Jo, mellan 9-10 och jag som har träning mellan 10-11......ha, det var bara att "boka av" nu på morgonen. Nåväl, har tränat i tre dagar i rad så en "vilodag" kan nog kroppen behöva ;) Drar nog igång röjsågen i stället :) De dagar jag har kört röjsågen och samtidigt åkt och tränat, har jag varit sjukt hungrig framåt kvällarna. Måste helt enkelt äta något extra för att "stå ut", så är det bara.

Just nu frågar Elis mig:
-Mamma,vet du vilken delstat Bostongurka kommer ifrån?
-Boston kanske, svarar jag.
-Ja, jag tror det i alla fall.
-Varför tror du det, säger jag?
-Det är ju nästan döpt efter det...Bostongurka.

Ha, ha, ha, konversation på hög nivå i vårt hem :)

Nu skolskjuts och jobb!

Inga kommentarer: