fredag 5 april 2013

Oj, vad hände....

.....veckan drog iväg i raketfart och jag har inte bloggat på flera dagar ;) Den här veckan har varit ganska bra, trots alla "krämpor". Gårdagen var inte angenäm på grund av fruktansvärd ryggsmärta. Gjorde dock ladugården men på eftermiddagen var jag tvungen att ta en ipren, en voltaren (jag som ALDRIG tar tabletter i vanliga fall) och så ligga på grannarnas vetekudde (kanske borde skaffa en egen ;) samt ställa in ett träningspass på HB.
 
Idag har det varit bättre i ryggen så jag var på "SuperSannas" shapeup/spinningpass och det gjorde inte ryggen sämre, tack å lov! Och tro deteller ej, idag var första gången jag kände att jag har blivit starkare i armarna :)))))
Nu ska vi snart äta, nötfilé (åhhhhh, vad gott) och glo på Let´s Dance. Grabbarna är hos sina kompisar Axel och Arvid i L-hammar. Det innebär att "bara" Svea är hemma, lite tomt, men mysigt att kunna lägga all uppmärksamhet på bara henne :)
Ha en skön fredagskväll!
 
Här har Svea "byggt" ett eget hus.

2 kommentarer:

Sara sa...

Saknade dig på Jennies easyline i onsdags ;) Fick träningsvärk så lite nytta gav det nog allt.
Vi ska äta nötfilé imorgon, tänkte skura av grillen och göra en potatisgratäng. Mumma!!
Trevlig helg!
Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Var er nötfilé också supergod? :)
Jag har aldrig varit på Jennies easyline...kanske borde prova :)
Kram och tack för att du kommenterar så ofta!