onsdag 3 april 2013

Mår man bättre av träning?

Eller börjar jag bli gammal, för jag tycker jag får den ena krämpan efter den andra....just nu är det foten, ryggen och ont i magen på en punkt. Det jag är mest orolig över är att det gör ont på vänster sida, typ som håll, känns dock inte hela tiden men blir alltid lite orolig när det är något "onormalt" som gör ont.
 
Ryggen fick jag ont i efter träningen idag....hmmm! Körde spinning/easyline och gav gärnet som vanligt...varför detta onda?
 
Ja, jag klagar men det är inte roligt, trodde någonstans att jag skulle bli bättre i kroppen av all träning. Jag är inte sååååå hypokondrisk så jag hoppas att smärtorna avtar och att det inte är något farligt.
 
Jag vet inte om det syns på bilderna nedanför men det skiljer 10 kilo mellan dem.
Om tre veckor ska jag mäta mig igen så då får vi se om det hänt något. Jag har FYRA (YNKA) kilo som jag skulle vilja bli av med men det kräver ganska mycket energi och motivation, ska se om jag kan hitta den någonstans ;)
Igår när jag åkte ner till träningen ville jag inte alls dit.....suckade när jag åkte men gav mig ändå iväg. Men när jag väl kom ner så träffade jag lite trevliga människor och träningslusten kom tillbaka. Körde easyline en timme och det var JÄTTEKUL! Nöjd kunde jag åka hemåt efteråt :)
 
Idag har jag gjort ladugården, fixat med "viktiga" papper, tränat, fixat mat och gjort ladugården igen. Inte så avancerad dag men helt okej då vädret bjuder på värme....äntligen :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan inte vara så att du tränar kroppen för mycket, så det säger ifrån ibland????? Kram Mor

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Kanske det kära mor :) Har faktiskt tänkt tanken. Kram!

Anonym sa...

Du har ju en vardag som inte är så stillasittande precis,kanske räcker med halva träningen+ promenader??? KramMor

Filosofie sa...

Du är grym Karolin! Du fixar de sista kilona också om du vill. Puss