fredag 19 april 2013

En blandad fredag :)

Dagen började med 2 av3 tjuriga ungar...fortsatte med styrelsemöte på skolan, sedan fika hos svärfar, som slutade med att vi troligtvis köpte hans traktor (jag har ju alltid drömt om en blå, sedan jag var liten ;). Åkte sedan till Viken och handlade inför morgondagen fixardag på skolan, vi kommer bjuda på hamburgare :)
 
Sedan hämtade jag Svea och då var klockan runt 14. Väl hemma åt vi "något lätt" och sedan stack F till ladugården och jag och Svea sov en stund på soffan, he, he! Det där med löpningen (idag) gick INGET bra, kom inte ut på någon tur.
 
Nu ikväll har vi käkat lite räkor, oliver, skinka, skjutit en grävling  (skyddsjakt, då den tar både kaniner och höns), myst, busat, Svea svimmat (ja, det sker fortfarande, nu var det för att Elis och hon "rök ihop") och snart ska vi äta saltrulle från nöt och kolla på Let´s Dance. Ja, denna fredag ser ut att bli lika mysig som alla andra fredagar.
 
Ha en skön helg!
 
Min älskling i traktorn :)
Lite trött efter dagis.
Snygga brillor vi har, va?


 Svea hjälper gärna till med maten:)

 Fining!
 Det blev visst lite skyddsjakt mellan förrätt och varmrätt ;) Isa är en grym grythund :)

Visst är de söta!

Pappabus är det bästa som finns tycker Svea:)

Det var allt! Over and out!

Inga kommentarer: