måndag 22 april 2013

Städat, konstigt djur, löp och vägning.

Idag fram till klockan 13 så gjorde jag ladugården (sopade och hade ut kraftfoder, mineraler och ensilage). Efter det plockade jag plast på ladugårdsplanen framför ladugården, städade i verkstaden och personalrummet. Tvättade sedan av bilen efter att Fredrik bytt däck på den, fortsatte sedan med lite tvätt i ladugården. och som sagt när jag sedan tittade på klockan var den över ett.....oj, vad fort tiden gick. :)
 Vad är det för djur Sven släpat hem????? Och ätit upp ;)
 Här har han bitit av huvudet och sorterat bort tänderna ....
På eftermiddagen var jag tvungen att "sitta med lite papper" och eftersom barnen följde med Mia hem så kunde jag sticka ut och springa med gott samvete efter det. Sprang ner till Fogelvik och tillbaka (cirka SEX km), sååååå mycket lättare det går med musik i öronen, fattar nu nästan varför jag tyckt det var så tråkigt innan ;) och när jag kom hem städade jag ut bilen invändigt.
Vid 17,30 var jag i Viken och BIA-mätte mig. Hade gått ner ytterligare så nu var jag nästan i mål :) (Totalt minus 10,5 kg). Nu blir det mätning om tre veckor igen och då hoppas jag vara "i hamn".
Nu blir det läsning för barnen och vid 21 ska jag glo på Biggest loser (om jag orkar).
Status: Nöjd med min dag!

Inga kommentarer: