tisdag 2 april 2013

Inte så nöjd med min fot...

Hmmm....det känns INTE skönt i högerfoten, kände sista kilometern igår att det började göra ont, skulle nog ha stannat och gått sista biten men envis som man är joggade jag vidare. Hoppas att det nu inte blir något långvarigt utan att det "bara" är en liten överansträngning....chockade väl fötterna igår ;)
 
 Gos med djuren.
 Två sötisar på samma bild.
 Hur många ben har Sven egentligen ?
 Det går att göra snöänglar även i slutet av mars :)

 Och bada i vattenpölar är härligt.
 Eller sitta i vagnen och äta chips :)
Min bästa vän, min man :)

Ikväll blir det en timmes easyline, det ska väl fotskrället klara av. Easylinen i dag på dagen blev tyvärr inställd, synd för det är alltid skönt att "ta det lugnt" på kvällarna. Men nu är det som det är så det är bara att gilla läget.
Hej!

2 kommentarer:

Sara sa...

Hoppas foten är bättre idag!
Härligt att se snöänglar men jag föredrar dem i december ;)
Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

SARA- Jag håller med, det är inte "normalt" att kunna göra snöänglar i slutet av mars, början av april ;)
Foten "mår" lite bättre, kram!