söndag 6 december 2009

Besök.

Idag har vi haft besök av två sötnosar!!! Det var superhärligt att träffa Svante och Elis. De kom tillsammans med min kära mor och far (kul att träffa dem med). Vi gick till Åhmans och åt middag, Fredrik stannade hos Svea och matade henne. När vi var klara åkte mamma och pappa hem och barnen och jag gick "hem". Det blev mycket kel med lillasyster och det var då vi tog den här bilden. Nu har övriga familjen åkt hem och jag är ensam kvar, hos Svea. Lite läskigt och jobbigt men det måste ju gå, jag har ju den fantastiska personalen runt omkring mig. Sondade helt själv förrut och det gick jättebra.

Just nu på TV, är det om en kvinna som har sexlingar i magen. Hon har en stoooor mage men vet i tusan om inte min var större, det är skrämmande men hon vägde mindre med SEX barn i magen än vad jag gjorde med EN. I och för sig vägde väl Svea som alla de sex tillsammans:-)))
Nu ska jag kolla om det är någon kvällsfika framdukat.
Vi hörs!

1 kommentar:

Mia sa...

Hej vännen!
Vilken fin bild på Er! Mysigt för grabbarna att få vara med lilla-syster en stund.Tänker på er,och sov så gott nu,tänk på att ni är i trygga händer.och du vet att du kan alltid ringa om du känner dej ensam och vill prata av dej.(Skönt att prata förrut),som sagt-tänker på Er. Kramar från Mia