onsdag 9 december 2009

Kortfattat.

Gårdagen var jobbig med STOR sömnbrist, EKG, blodtrycksmätning, "uppspyning" av sonden, blodprovstagningar, hjärt-lung röntgen, ny sondsättning. Kände mig nära ett sammanbrott men tack och lov så kom Fredrik in så jag kunde slappna av lite. Det är så oerhört jobbigt ibland så det är skönt att kunna lämna över lite av "vuxenansvaret" på Fredrik då och då och få känna sig "liten" och få gråta ut. Jag är så otroligt glad över den helt fantastiska personalen här inne som tar hand om oss. De är helt underbara! Måste även passa på att berömma och tacka våra fantastiska grannar också som tar ett så stort ansvar över Svante och Elis. Ni är helt otroliga N och G. Det känns så skönt att kunna släppa fokus på "hemma" och inte behöva oroa sig för det också. Jag litar på ER till 100 %. Tack för att NI finns!
Dagen har varit helt okej. Vi har varit på ultraljud av både hjärta och buk. Att de kollade hjärtat lite extra var för att de tyckte att det såg lite förstorat ut på röntgen. Som tur var såg allt normalt ut, så nu kan vi utesluta det också. Nu väntar nya blodprov, i morgon och vi har fortfarande inte varit på "öron, näsa, hals".
Vi har även hunnit ut på stan nu i em, med Svea i vagnen! Vi passade på att köpa lite julklappar samt att hälsa på Christel en "snabbis".
Nu har Fredrik åkt hem och jag ska nu titta på "Bonde".
Vi kanske hörs i morgon.

2 kommentarer:

Björköborna sa...

Jag tackar för besöket, alla tyckte Svea var så fin så och att hon såg väldigt harmonisk ut. Gullunge! Tack för MMS:et i morse också :)
Hoppas natten blir bra och hör gärna av dig i morgon (jag ska se om jag kan springa ifrån en sväng).

Thilde och Stefan med "Utan dina andetag" Vilken romantik :)

P&K,

C

Niklas sa...

Tänker på er!!!!!!!
Kramar PIA