torsdag 31 december 2009

GOTT NYTT ÅR!

Lite bilder från det gångna året;
*Jag själv i egen hög person.
*Svante och Elis med kusin Alvar

*Fredrik och Svante spelar minigolf på Ekön.

*En alldeles nyfödd bebisSvea, 4585 gram och 52 cm lång.

*Svea med plåster och sond.

*Svante och Elis åker båt med morfar.


Gott nytt år kära bloggläsare! Det är jättekul att se att det är så många som läser min blogg, detta har gjort att jag uppdaterar oftare (försöker åtminstone) man vill ju att det ska finnas något nytt, när ni väl kommer hit.

Det vore jättekul om ni lämnade lite avtryck i form av kommentarer, då blir jag ännu mer inspirerad att skriva. Råkar det finnas någon här som jag inte känner eller om du vill vara anonym så går det också bra. Kom igen nu, peppra mig med kommentarer!*Svante spexar med någons glasögon.
*Sofie och jag på Björkö hos mor och far.


*Här har Elis och Svante just fått reda på att de ska bli storebröder.

-Bara inte bebisen får sju huvuden, sa Svante.

Ha det nu bra gott folk, och var rädda om varandra!

5 kommentarer:

Niklas sa...

Gott nytt år!!!!!! :o))
Läser med glädje din blogg.....& nu e´ de´ ju extra "kul" (??!"missförstå" mig rätt!!!!) i och med Svea & hennes framgångar i livet!!!!!!
Kramar PIA

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Gott nytt år själv Pia! Du är min flitigaste kommentator och det är kul.
Tack,tack!
Kram Karolin

Therese sa...

God fortsättning på det nya året!!
kikar in flera gånger varje dag och läser din blogg, har blivit beroende kan man säga, haha.
det är så kul att se och höra Sveas framsteg.
Ha det bra nu och ta hand om varandra.
Kram Therese

Anonym sa...

Din blogg ligger bland "Favoriter" - ett måste varje dag att kolla hur ni har det! Svea engagerar. Håller tummar o tår för er!!!
//Sara

Mia sa...

God forsättning önskar vi Er alla!!!
Ja,vi har också blivit "stammisar" på din sida. Och jag VET flera som följer sidan ofta men kanske inte vill/eller kan/vågar...kommentera.Men jag vet att de verkligen gillar sidan.Du får beröm av en läsare som tycker du skriver så bra.Kul va?!
Kramar från Mia