fredag 11 december 2009

Fredag.

Dagen började medröntgen av tarmen på Svea. Den gjordes med kontrastvätska så det tog lite tid att vänta på att vätskan skulle genom tarmarna. Sammanlagt var vi åtta personer, inklusive Svea som var med. Så här sparas det inte på krutet, vilket är helt fantastiskt.
Vad har hänt annars? Lilla damen spydde som en kalv nu på kvällen så sonden kom upp, andra gången det hände, usch säger jag bara.

Nu har hon spytt igen, detta är inte bra med tanke på morgondagen. SHIT!


Måste sluta skriva nu.

2 kommentarer:

Lina sa...

Söta lilla Svea, hon är ju så söt så det är inte klokt!!! Tycker så himla synd om er och tänker på er hela tiden. Hoppas, hoppas att det går bra imorgon så att ni får komma hem på lite "permis".
Ni vet att det bara är att ringa så kommer vi om ni behöver hjälp med något! Många kramar Lina

Anonym sa...

Hoppas att allt gick bra så ni fick lite permis. Hon ser så vaken och "med" ut att man kan tro att hon är äldre vad hon är. Jättesöt!
Jag lästa det du skrev på FB om att jag är synsk. Det är jag nog inte, men ringen tror jag på.

Angelica