fredag 1 oktober 2010

En "snabbis"..

...okej...snabbt om min dag! Har varit i barnens skola idag. Var först hos Svante, sen Elis och efter det var det lunch som även jag fick smaka. Stannade efter maten hos de små på förskolan. Där hann jag läsa två böcker (de satt som tända ljus:) och få en välbehövlig kopp kaffe av Lina.

Svea vill gärna hjälpa till med disken!!!

Gick därefter ner till Svantes klass igen och jag måste säga det att det var sååå roligt att komma och hälsa på och se hur det går till i de olika klasserna (har varit där förrut så det var INTE första gången).

I eftermiddag har jag gått runt Härad med Svea i barnvagnen, varit ute och plockat svamp.
Tro det eller ej men jag hittade mängder med TRUMPETSVAMP!!!!:)
Så snart ska vi äta och jag sitter här (inte populärt) har massor att fixa, sära på barn som slåss, steka svamp och duka fram så...
Hej så länge!

Elis steker svamp!

3 kommentarer:

Sofie sa...

Oj oj.. Fullt upp! Säg, när man inte har det?? ;) Kram från oss :)

Anonym sa...

Fick trumpetsvampar av Magnus, de är ju goda. Just nu förväller jag taggsvamp. Kram. Mor

Björköborna sa...

Trumpetsvamp är den godaste svampen!