tisdag 19 oktober 2010

Mer bilder!

Vill bara visa ytterligare några bilder på barnen som jag beställt. Det roliga är att man själv får välja precis vilken bilden man vill ha (via datorn, så klart!). Företaget heter www.jarocka.se om det är så att någon som läser detta undrar. SvantEliSvea!
Tufft med svart-vita foton tycker jag!

Elis hade lite problem med blixten så hans ögon var alldeles tåriga men några kort var okej. Han skrattade så han tjöt när han fick se ett av sina kort där ögonen är precis tårfyllda. Kom att tänka på de där målade tavlorna på barn som hade tårar i ögonen, som fanns hos en kompis till mig, när jag var liten.


Olika vinklar tog fotografen också!

Idag har Elis varit i skolan och Svante är fortfarande risig och hemma. Svea har ätit potatismos (mjölk och smör i) och till det köttfärslimpa gjort på vildsvinsköttfärs. Hon fick nog i sig två matskedar i alla fall och verkade gilla det. Det är så kul och lovande inför framtiden.
Idag är min bil på service och jag har en LITEN lånebil som nästan skulle kunna gå in i bagagenvolvon. Elis blev helt förskräkt när jag sa att jag bytt volvon mot den. Manuell växelspak är det och snabb som en vessla är den=kul att köra, för man kan verkligen "börna" och det var länge sen man fick göra det (på min kära golfs tid;)




1 kommentar:

Anonym sa...

Fantastiskt fina bilder - jag skulle gärna vilja ha en!
Kram Nettan