måndag 11 oktober 2010

Trött:(

Jag känner mig allt annat än pigg men eftersom det visar sig att det finns några själar som läser denna just nu skittrista blogg så vill jag försöka uppdatera varje dag.

Detta har hänt idag:

*Gick upp 05,00 för att gå ut och sätta mig i ett jaktorn (där jag såg en pinntjur igår kväll). Såg inget, bara ett rådjur men det var en vacker morgon men KALL:/

* In till Västervik för att träffa Sveas doktor:)

*Ny pricktest.....POSITIVT....Svea är inte längre komjölksallergisk och hon visa inget på ägg heller, så nu är det "fritt fram" men vi börjar nog väldigt långsamt så inte hennes mage får chocken:)))))

*Men hennes "knappsår" ser ut som "skit":(

*Jag är hes som en gammal kärring som rökt cigarr och druckit wiskey hela sitt liv:(

*Hann hem för att kolla efter älg ikväll också, såg inget men Rune skjöt en STOR ko:)

*Har gjort ett helt lager av plättar till Svantes kulturresa i morgon:)

*Jag är helt slut och har ont i huvudet:(

*GOD NATT!

3 kommentarer:

Sofie sa...

Skönt att Sveas alergi är borta!! Underbart. Hoppas den fortsätter hålla sig undan, att Svea ätar mer så hon kan slippa knappen. Trist att den inte vill läka helt :(( Krya på dej Karolin!! Kramen

Christel sa...

Krya på dig! Tack för titten på jobbet :) så himla skönt att pricktestet var bra. Hoppas kon inte hade några kalvar..... Kram!

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Sofie!
Ja, det känns tråkigt att det inte kan bli riktigt bra någon gång men jag hoppas att hon "snart" slipper knappen helt och hållet. Hoppas det är bra med er. Kram tillbaka!

Christel, det är alltid kul att komma och hälsa på dig och dina kollegor allaär så gulliga.
Tror inte kon hade några kalvar för jag kollade efter mjölk två gånger och jag fick inte ut en droppe men STOOOOR var hon.