onsdag 20 oktober 2010

Stöpta i samma form!

Tror bestämt att våra barn är ganska lika varandra när de var i samma ålder. Det är så roligt att titta på kort från när grabbarna var små:) Svea
Elis

Svante

Idag har det varit "busväder"ute. Svante har varit hemma även idag, med jätteont i halsen. Svea och jag har varit och plockat äpplen i Nettan och Görans trädgård, till älgarna (Svea sov i bilen medans jag plockade). Äpplena nere i Soliden, som jag la ut i måndags, var borta idag och jag tyckte det var kalvspår där;)
Vår granne sa att han sett ko och kalv ute i Åbäck också, där jag har suttit på span många gånger. Räknade på det ikväll att jag varit ute 9 gånger nu utan att se en endaste älg.....ha, ha, ha!
Bättre att vara inomhus egentligen, ikväll blåste det bistra vindar och nu när jag släppte ut Isa så SNÖADE det!!!! Nu är det bara att gilla läget och mysa inomhus på kvällarna och tända ljus istället. Något jag för övrigt tycker är superhärligt.
Var på Gympan i Väster igår och det var väl halvbra, kände att jag hade ont i halsen när vi körde som värst. Tog i alla fall i ordentligt och det verkligen känns i mina lår att jag blivit starkare och det är ju ifos HÄRLIGT. Hoppas nu att jag känner mig skaplig så jag kan åka till L-hammar i morgon.
See You!

4 kommentarer:

Linda sa...

Hejsan!
Vilka fina kort på barnen! Gabriella tycker Svante var jättesöt med tiaran på huvudet :)
Har du scannat in bilderna på datorn från fotograferingen?? För det går ju inte att spara bilderna direkt i datorn.

MVH Linda.

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Hej Linda!
Jag har helt enkelt bara tagit kort på korten med digitalkameran, och ändå blev de så bra. Tog utan blixt iofs, tar man med blixt syns blixten i kortet.
Mvh Karolin

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Glömde säga det att det är min bröllopstiara Svante har på sig;)

Mia sa...

Ja,vad lika dom är!!!
Min bror sår en älg på Fogelvik häromdagen,ca 30 min efter att jägarna åkt hem....
Lycka till om du ska ut ikväll.
Kram