måndag 4 oktober 2010

Nytränad!

Aldrig mår man väl så bra som när man har varit på ett svettigt gympapass:)
Kom i väg till "Loftis" idag också och det var lika kul som förra gången. Det är ett pass på torsdagar också så jag känner lite för att "skippa" gympan i Väster för att gå två gånger i veckan i L-hammar ist.
Får se hur det blir.

Annars idag då?
Svea är fortfarande snorig och har varit lite grinig idag. Trots det gick det bra för Nettan när hon var barnvakt åt henne och Elis medans jag var och besiktade bilen. Första gången jag besiktade bilen och vad annat hade jag förväntat mig än BLANKT papper:))) Han sa bara att jag kan passa på att byta bromsbelägg på vänster fram vid nästa service.

Nu måste jag duscha och lägga Svea, Fredrik drog till verkstaden, han skulle svetsa något (klockan 21,05).
Ha en skön höstdag i morgon och just det:
GRATTIS till världens bästa GÖRAN som fyller år idag, hipp, hipp hurra!!!!!

3 kommentarer:

Sofie sa...

Skönt att det inte verkade blir mer av ditt illamående du skrev om igår! :) Men vad skulle Fredrik ut och gör så sent? Du låter väl honom inte göra helt som han vill! ;)) Kramar

thomasmalin sa...

Tycker absolut att du ska satsa på gympan i Loftahammar istället, då ses vi på torsdag :)
Herman är också förkyld fortfarande men mitt i allt tittade det ut två tänder :)
Kram och hoppas Svea kryar på sig!

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Sofie! Näe, han får inte göra precis som hn vill. Men bara han är snäll att plocka ur diskmaskin innan han går ut så är det okej;)

Malin! Jag tror jag ska gå på torsdag också:) Det är ju så himla kul!!
Hoppas din gullplutt också kryar på sig och vad kul med nya tänder;))))