fredag 29 oktober 2010

Det här är så häftigt!

Okej! Du som inte tycker om jakt: SLUTA LÄS.....NU!

Idag fick jag ett roligt sms från min kära syssling Malin som är i Finland (den årliga Finlandsjakten!).

Så här löd det:
(OBS! Svensk tid!)
FRÅN MALIN:(kl.12.28) En nyckelpiga på passet borde betyda tur? (och så var det en fin bild med en hand och en nyckelpiga).
JAG SVARADE: (12.29)Ett år hade jag nyckelpigor på handen, bössan m.m samtliga gånger fick jag skjuta, så visst betyder det tur:) Grattis i förskott!
FRÅN MALIN: (12.36) Tack du var först att gratulera:)
JAG SVARADE:(12.36) Skjöt du?
MALIN: (12.38) Yepp! och så lite "hemlig text".

Så roligt att Malin fick skjuta! Världens bästa syssling! Jag är så glad för hennes skull!
Såg först nu att hon också hade skickat med en bild på sin hjort....bättre sent än..........
GRATTIS!!!!!!!!!

Inga kommentarer: