onsdag 13 oktober 2010

Så svårt det är...

....att hitta på något att skriva när man inte gör något särskilt När jag ligger i sängen så tänker jag på massor av saker som jag kan skriva om men när jag väl sitter vid datorn så hinner jag inte skriva ner det pga.....gissa vem?!;)
Vi har iaf varit ute och plockat lite äpple (till "min" älg) och hämtat grabbarna i skolan. Hann även svänga in till farmor en stund innan, för att säga hej.

Grabbarna fick en pojkkusin igår också, det är STORT! GRATTIS till Er alla!

Nu sitter jag som på nålar och väntar på att Fredrik ska komma så jag hinner ut och kolla efter älgen, någon timme. Det är så otroligt rogivande och underbart och bara få sitta och titta och lyssna (oftast efter ingenting...) känner mig just nu helt "pirrig" inombords.

För övrigt gick det bra med Sveas halva plätt som hon plockade i sig igår. Ingen magknip eller diareé:) Så skönt! Nu provar vi något nytt varje dag och idag fick hon smaka energidryck, från sjukhuset. Det innehåller laktos och hon har nog bara smakat en matsked men det har gått bra! JUBLAR!!!!
Usch vad tråkigt jag skriver känner jag...och ändå skrev jag på FB idag att jag känner mig rolig....så det kan bli.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du är lika rolig som din mamma???? Kram Mor

Anonym sa...

Man kan ju inte vara rolig jämt...
Vilka gulliga bilder på Svea!
Kram Nettan

thomasmalin sa...

Hej!
Gud vad skönt att pricktestet var bra:) Hoppas att ni är bättre i förkyldningen. Jag är bättre men får se om jag kan gå på gympan i morgon, ingen idé att stressa med träningen, då blir man väl sjuk igen:) Jag håller tummarna för älgen :)
Kram

Sofie sa...

Du skriver inte alls tråkigt! Kul att kunna läsa hur det går för dig med allt :) Skönt tt det verkar funka med det Svea har ätit! Hoppas det fortsätter bra nu...!

Niklas sa...

Jag förstår inte va´ du fått ifrån att du skulle skriva tråkigt!!?? I så fall måste jag va´ skittråkig som tycker att du skriver roligt & intressant!!?? Rätta mig gärna om jag har fel!! ;o))

Härligt me´ Sveas pricktest!! :o)) Blir så glad av att bara läsa om det!! :o)) :o))

Hoppas du skjutit din älg när jag skriver detta!! Vi har inte gjort det än tyvärr...."bara" 3 dovhjortar!

Ha det bäst!!

Kramar Pia