söndag 27 januari 2013

Bättre med voltaren....

...är lite bättre i ryggen tack vare voltaren och goda grannar. Sanna var inne med linement och "värmekudde" (som man värmer i miccron) och detta ihop med voltaren som jag egentligen ska äta för min onda armbåge, gör att det känns bättre i ryggen. Jag avstod dock promenaden jag hade planerat igår och det var nog väldigt bra! Nu har jag planer på kvällseasylinepass på tisdag, hoppas att det kan fungera.
Igår var vi på 30-årsfest i Falerum, där bjöds det på alldeles för god mat men jag undvek dock tårtan, alltid något. Vi hade trevligt men Svea var med oss och jag körde så det blev inte så sent :)
Idag körde jag ut Axeloch Arvid till Loftahammar och passade på att hälsa på familjen Alvarsson/Kullin. Käkade god lunch där och samspråkade, alltid mysigt.
 

 Myskatten Sven.
 Sven tittar på TV, här naturprogram om apor :)
 Svea leker hårfrissa....jo, det känns.....

 Karolin ur olika vinklar......
Hoppas ni också haft en bra helg, vi hörs i veckan!

Inga kommentarer: