fredag 18 januari 2013

PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

 Det är inte konstigt att man tappar hakan, undrar vad det är som händer, nästan kör av vägen när helt plötsligt solen tittar fram.....man är så ovan av denna uppenbarelse att man blir helt chockad...vem tände lampan liksom??? Jag satt i bilen för att åka och träna i Viken och helt plötsligt ljusnar allt. Jag hade slängt ner kameran i väskan för att ta lite bilder från HB för att visa ER men i all iver över solen glömde jag tyvärr det :) Men jag ska göra det någon annan gång, jag lovar :)
 Det känns helt fantastiskt att kunna utfodra vårt vilt....som ni ser på bilden är det motorväg till balen!
 Den här söta kaninen brukar ofta sitta på detta batteri, Jag har tänkt så många gånger att man borde ta ett kort men aldrig haft kameran beredd men idag vände jag bilen och åkte och hämtade den just för att kunna fota!

LADDA BATTERIERNA!

Som sagt idag var jag på ett av Sannas sköna pass, första halvtimmen tränar man armar och bål och andra halvtimmen är det spinning.....jag som har HATAT spinning (innan jag provat, hur man nu kan tycka illa om något man aldrig provat;) börjar nog att ändra mig....det är faktiskt kul men än så länge räcker det med 30 minuter :)
En annan stor sak som har hänt idag, är att den tjuren som var sämst häromdagen och som veterinären "dömde ut", reste på sig idag och stod och idisslade lite......helt otroligt!!!! Men ska jag avslöja en hemlis???? Igår hade jag lite "peptalk" med honom och sa att i morgon är du på benen och så pussade jag på honom tre gånger och myste lite med honom, tänk vad lite kärlek och beröring kan göra!!!!!!

God kväll till ER, hoppas ni kan lämna en kommentar, det skulle ju vara pricken över i:et, en sådan här dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är makalös K med dina djur Kramar mor

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Ja, visst är jag mamma....har nog en kontakt med dem som inte alla har ;)