onsdag 2 januari 2013

Ny dag....nya tag!

Då börjar det här året som de flesta andra......tänka på vad jag äter och träna mer. Träna mer kommer inte bli svårt då jag inte varit på gymmet något under december......
Idag är Svea på dagis och jag har suttit och betalat in fakturor och försöker komma ifatt lite bland mina papper... Nu ska jag strax rapportera ut djur men väntar bara på en utskrift från datorn så då slänger jag iväg ett inlägg med några bilder.
 

 Svea och Elis klädde vår fina gran.
 Jag är ganska noga med våra julgranar och vi har fått så mycket beröm för denna, vilket aldrig blir lika bra på bild som i verkligheten. Jag har redan sett ut nästa års gran ;)
 Elis, gå och klipp dig!!!!!!
 Grabbarna lagar till sina änder.

Det är viktigt att smaka av så det blir gott!

Inga kommentarer: