onsdag 9 januari 2013

Tja!

Idag var det inget vidare att komma till ladugården när vi möttes av en stor död tjur. Sådana dagar kan man vara utan. Vad han dött av har jag ingen aning om men som alltid ska det vara en av de större som dör. Lite kunde vi trösta oss med att det faktiskt var den första som dött av oförklarlig anledning sedan vi tog över djuren (maj 2011).

Elis skulle till tandläkaren idag och justera sin tandställning (nu har han haft den i en månad) och hans klass hade träslöjd "nere på" Sörby, så då passade jag på att besöka gymmet lite......gick/sprang på löpbandet och därefter körde jag några stationer själv inne i easylinerummet. Känner mig nöjd och lagom mör i kroppen. Blir imponerad av "oss" lantbrukstjejer som tränar för att man mår så bra av det, mötte TRE av mina grannar (tjejer) där, coolt tycker jag :)

Får fortfarande inte in några bilder....Christel, du kanske vet vad som är fel?

Inga kommentarer: