torsdag 10 januari 2013

Torsdag 10/1 2013

Hemma med Svante idag, han har hosta men mår ändå skapligt...Jag och Fredrik gjorde som vanligt ladugården i morse (ingen döing idag ;).

Fredrik åkte och högg färdigt i Helgenäs och jag har bland annat skrivit en dagordning till morgondagens styrelsemöte och gjort käk till lite matlådor (bra att ha när man INTE bor på gården, för att slippa åka hem varje gång det vankas matdags)......

Snacka om innehållslösa inlägg....nu när det inte går att lägga till bilder....

På lördag fyller Elis 10 år, vad ger man en tioåring som har allt?......

Dagens motion blev 40 min rask promenad....halvbra......

Har nästan städat bort all jul nu, har några ljusstakar kvar (det är ju så vackert sken).

Någon som har förslag på vad jag ska göra med Sveas alla fina babykläder, finns det någon som vill ha????

Det var allt, kul va?........

4 kommentarer:

Filosofie sa...

Fattar inte varför du klagar på att dina inlägg är tråkiga? Det tycker inte jag! Jag gillar när de innehåller vardagliga ting och frågor. Jag har förslag på present till Elis men det får vi ta per telefon så att han inte ser. Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Vad bra att du tycker om dem:) Vi ska till stan idag så jag ringer till dig sedan, kram K

Anonym sa...

Det är svårt att "bli av med" barnkläder...ha, ha...Jag tror vi alla har ett "känslomässigt" förhållande till våra barns kläder (helst bebisgrejorna). Det är så svårt att ge bort dem...Och de är ju så fiiiina! Det tog mig flera år att ge bort Killians barnkläder. Det var ju Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Polarn och Pyret, Gap osv...Men folk vill helst ha nya kläder...Och ofta har folk olika smak.

Fin frilla som sagt...Sån vill jag också ha.

Hoppas det inte blir fler döingar i ladugården!!!

Kul med "bonnfruar" på gymet. Se bara till att du inte gympar för mycket...Ibland kan man faktiskt må bättre av att dra ned på tempot (en yoga klass kanske!!! Ha, ha)...

Ni har nog den snällaste katten i hela världen. Mysigt för Svea att ha en sån "vän"....

Anna-Lena

Anonym sa...

A-L,förr var tyckte jag INTE om att använda ärvda kläder men nu älskar jag att kunna göra det!

Jag ska prova yoga någon gång det verkar bra och skönt. Den här veckan blir det inte mycket träning då jag har så mycket att göra i ladugården...tyvärr! Kram!
Karolin