onsdag 30 januari 2013

Onsdag.

Kan väl inte säga att jag tog det lugnt på träningen igår men jag undvek det som gjorde direkt ont (för ryggen). Blev dock inte sådär svettig som jag brukar bli och ändå tog jag i allt vad jag kunde....konstigt. Känner inte mer smärta i ryggen idag och det känns väldigt skönt! Ska träna idag också (spinning/easyline) så vi får väl se efter det.
Nu ska jag snart åka till ladugården och jag ser nu på temperaturmätaren att det är 2,9 plusgrader ute....slask är inte kul! Det enda som är bra med mildgrader är att isbeläggningen på Långrådnavägen försvinner.
Nu jobb, ha en bra dag....och vad härligt det är med alla roliga kommentarer ni ger....verkligen roligt!

6 kommentarer:

Sara sa...

Vad fin du blev i håret. Om jag kommer ihåg det så måste jag ringa idag skulle behövt klippt mig för en månad sedan.
Ses snart på träningen :)

Björköborna sa...

Alltså, hur gör du när du tränar mitt på dagen? Åker hem och duschar innan träningen eller?
Kram C

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tack Sara!

Christel! Ibland får jag duscha innan, när jag känner att det stinker för mycket......jag har ju mössa och tvättar ansikte och händer noga inan och sedan låtsas jag att det regnar......va fasen....svett och lite koskit...eller?

Björköborna sa...

:)

Sara sa...

Nu har jag en klipptid =) Bara och lista ut hur hon ska få klippa det.
Bra jobbat av oss idag på gymmet måste jag få säga.
Och jag har inte kännt att du luktar jobb men jag kanske är immun mot den lukten ;)

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Ja, vad duktiga vi är Sara! Och skönt att du inte kännt någon ladugårdsodör.... ;)Ha det gott!